loading...
وبگاه جوانان پارسی
Nasha بازدید : 81 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

وقتی رئیس جمهور اوباما تیم بسکتبال دانشجویان دانشگاه "کنتیکت" را به کاخ سفید دعوت کرد تا از آنها به خاطر پیروزی شان تجلیل کند، دختران ورزشکار دانشجو، شوخی جدیدی را با رئیس جمهور انجام دادند....

Nasha بازدید : 74 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

مارک زاکربرگ، پایه‌گذار وسیع‌ترین شبکه اجتماعی جهان، حال برای بسیاری از ساکنان کره زمین چهره‌ای شناخته شده و شخصیتی تحسین‌برانگیز است. در این مطلب می‌توانید ۱۰ واقعیت جالب درباره زندگی او را بخوانید.
مارک زاکربرگ٬ بنیان‌گذار فیس‌بوک و از جوان‌ترین میلیاردرهای جهان٬ او از موفق‌ترین انسان‌های دنیاست و تا به حال دست‌آوردهای بزرگی داشته که چشم جهان را خیره کرده است.
مارک زاکربرگ انقلابی بزرگ در دنیای ارتباطات آنلاین و آفلاین پدید آورده و امروز بیش از یک میلیارد نفر در سراسر جهان از سرویسی که او پایه‌گذارش بوده بهره می‌برند؛ دنیای بدون فیس‌بوک دیگر حتی قابل تصور هم نیست.
سی‌ان‌ان تکنولوژی به مناسبت زادروز زاکربرگ٬ ۱۰ واقعیت جالب درباره زندگی او را برگزیده که در ادامه می‌خوانید:

۱) مارک زاکربرگ به کوررنگی مبتلاست؛ کوررنگی قرمز و سبز. او در دیدن و تشخیص این دو رنگ مشکل دارد و احتمالا به همین خاطر است که رنگ غالب در پلت‌فرم فیس‌بوک٬ رنگ آبی است.

۲) وقتی او دبیرستانی بود کمپانی‌های مایکروسافت و AOL تلاش کردند تا او را استخدام کنند. او در آن روزها سینپس (Synapse) را راه‌اندازی کرده بود؛ برنامه‌ای که از هوش مصنوعی برای یادگیری از عادت‌های موسیقیایی کاربران بهره می‌گرفت...

 

Nasha بازدید : 69 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)
آیا می دانید ساندیسها, نوشابه ها, بیسکویتها, کیکها و… با قندهای مصنوعی چون ساخارین که ۱۰۰۰ برابر شیرین تر از قند معمولی است ساخته می شود که دشمن کبد و کلیه می باشد
 
آیا می دانید رنگهای افزودنی در نوشابه ها, ساندیس ها, کیکها, آدامسها و … همه سرطان زا هستند
 
آیا می دانید ...
Nasha بازدید : 79 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

علت آن مشخص است. این گزارشی است در مورد آنهایی که این عمل ها را انجام داده اند و مصاحبه با حمید درخشان که با شجاعت در مورد اقداماتی که انجام داده صحبت می”‹کندفهرست برخی از نفراتی که بینی‌شان را به تیغ جراحی سپرده‌‌اند:علیرضا نیکبخت‌واحدی، مهدی هاشمی‌نسب، داوود فنایی،‌ داوود سیدعباسی، فراز فاطمی، مهرداد اولادی، مهدی امیرآبادی، فیروز کریمی، محمد احمد‌زاده، افشین پیروانی، رضا عنایتی، حامد کاویانپور،...

Nasha بازدید : 88 پنجشنبه 03 مرداد 1392 نظرات (0)

برای شیرهای ساکن دشت‌های سرنگتی، مرگ همواره در کمین است و کار گروهی یک ضرورت است؛ حتی اگر شیر مذکور C-Boy باشد: قدرتمندترین شیر نر آفریقا که با یال‌های سیاهش شناخته می‎شود.

این تصاویر شگفت‏ انگیز را مایکل نیکولز، عکاس برجسته نشنال ‏جئوگرافیک با استفاده از روبات‌های عکاس خود تهیه کرده است. تصاویر شبانگاهی در نور فروسرخ گرفته شده‌اند.

Nasha بازدید : 86 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

پدر و مادر او بر حسب اتفاق در یک از آتلیه های شهرشان از فرزندشان عکس گرفتند و پس از آن عکس این کودک خوش شانس دست به دست چرخید تا آنجا که از رکورد های گینس سر درآورد.

 زیباترین لبخند دنیا متعلق به این کودک یکسال و هفت ماهه از یک خانواده معمولی استرالیایی است. پدر و مادر او بر حسب اتفاق در یک از آتلیه های شهرشان از فرزندشان عکس گرفتند و پس از...

Nasha بازدید : 74 یکشنبه 30 تیر 1392 نظرات (0)

متفاوت بودن رنگ دروازه‌بانان تیم‌های فوتبال نسبت به ۱۰ هم‌تیمی دیگر خود چیز عجیبی نیست اما در تیم گوارانی پاراگوئه این تفاوت فراتر از رنگ و طرح است.

بسیاری از فوتبالدوستان هنوز تصویر خورخه کامپوس، دروازه‌بان ریزنقش تیم ملی مکزیک با لباس‌ها رنگارنگ و پرنقش و نگارش را از یاد نبرده‌اند. در واقع خیلی‌ها او را بیشتر به خاطر پوشیدن لباس‌‌هایش به یاد دارند تا عملکردش.

اکنون اما برای او رقیبی جدی پیدا شده که اتفاقا او هم از قاره آمریکا است. این دروازه‌بان 32 ساله که نامش پابلو آئوره‌کوچئا و اهل اروگوئه است از سنگر تیم گوارانی پاراگوئه‌ محافظت می کند. چیزی که او را معروف کرده درخشش‌ در رقابت‌های لیگ یا جام لیبرتادورس نیست بلکه لباس‌هایی است که در طول مسابقات به تن می‌کند.

آئوره‌کوچئا که ظاهرا ذره‌ای از علاقه‌اش به کارتون‌های دوران کودکی‌ خود را از دست نداده در تمام بازی‌ها با پیراهن‌هایی درون دروازه گوارانی قرار می‌گیرد که روی آنها تصویر یکی از شخصیت‌های کارتونی نقش بسته است.

در زیر تصاویری از پیراهن‌های جالب این دروازه‌بان اروگوئه‌ای را مشاهده می‌کنید:

Nasha بازدید : 70 سه شنبه 18 تیر 1392 نظرات (0)

محمود احمدی نژاد در همایش تجلیلی که صدا و سیما برای وی برگزار کرده بود، از محبوبیت خود سخن می گوید و می گوید که بعنوان فرزند کوچک ملت ایران به خاطر اندیشه و فرهنگ و ملت ایران در دنیا محبوب شده است.

 

Nasha بازدید : 67 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)
 
یک بریتانیایی با جراحی "زشت سازی" خود را به شکل شیطان در آورد تا کنون همواره سخن از جراحی زیبایی و مخارج سرسام آور آن بوده که توجه رسانه ها را به خود جلب می کرد اما یک شهروند بریتانیایی تصمیم گرفت تا بر خلاف جریان شنا کرده، با انجام جراحی "زشتی" خود را بر اساس تصوری که از شیطان وجود دارد به شکل او در آورد.

گیون پاسلو 39 ساله که به کار نگهبانی اشتغال دارد بارها دست به نیرنگ های مختلفی زده تا دولت بریتانیا را قانع سازد مخارج جراحی "زشت سازی" و یا بهتر بگوییم "شیطان نمایی" او را بر عهده بگیرد .
دادگاهی در بریتانیا با صدور حکمی گیون پاسلو را از حق رفت و شد شبانه در مناطق عمومی منع کرد، زیرا چهره ترسناک وی باعث وحشت مردم خواهد شد.

پاسلو اما پس از خروج از دادگاه علیرغم چهره رعب آورش تاکید کرد که انسانی کاملا طبیعی و خوش قلب است.
 

برای دیدن عکسها به ادامه مطلب بروید
 
Nasha بازدید : 55 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
میزی برای کار...
کاری برای تخت...
تختی برای خواب...
خوابی برای جان...
جانی برای مرگ...
مرگی برای یاد...
یادی برای سنگ...
این بود زندگی....
*حسین پناهی*
Nasha بازدید : 64 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)
حوصله کن،
آب‌های زودگذر،
هیچ‌فصلی را نخواهند دید،
از ریگ‌های ته ِ جوباره شنیده‌ام.

مهم نیست که مرا
از ملاقات ماه و گفتگوی باران بازداشته‌اند.
من برای رسیدن به آرامش
تنها به تکرار اسم تو
بسنده خواهم کرد...

حالا آرام باش
همه‌چیز درست خواهد شد...

Nasha بازدید : 73 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

        داستان عجیبیست!!!

        دستی که داس را برداشت ،

       همان دستی است که دانه را پاشید...

Nasha بازدید : 124 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

مجله استاندارد در مطلبی با عنوان «آیا کسی می تواند در ایران این عکس ها را بیاندازد؟» به حال و روز گلشیفته فراهانی در فرانسه پرداخت.

به گزارش جام کشکول؛ گلشیفته فراهانی در گفتگو با این مجله افزود: در ایران نباید موهای زنان دیده شود. ما در ایران مجله ای مخصوص عکاسی مد و فشن نداریم. ایران تصویر جدیدی از زندگی روزمره را به نمایش گذاشته است. بازیگران زن سینما مانند لیلا حاتمی...

Nasha بازدید : 75 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

خبرگزاری ایسنا: تویوتا با رونمایی از کانسپت i-Road تصویری تازه از آینده حمل‌ونقل درون‌شهری را به نمایش گذاشته است. این خودروی کوچک تمام‌الکتریکی می‌تواند پس از خم شدن به سمت خیابان در پیچ‌ها، تغییر حالت داده و به وضعیت عمودی برگردد.

 احتمالا شما هم در سطح شهر با سه‌چرخه‌های متعددی برخورد کرده‌اید؛ اما هرگز نمونه‌ای مانند کانسپت تازه تویوتا که i-Road نام دارد، ندیده‌اید. این کانسپت جالب که یک وسیله‌نقلیه شخصی یا PMV است، برای دو سرنشین طراحی شده که نفر دوم پشت سر راننده خواهند نشست...

Nasha بازدید : 77 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)
 
1. باغ  Cosmic Speculation – اسكاتلند

بازدید عمومی‌ این باغ سالانه یك روز می‌باشد. در طراحی این باغ از علم و ریاضیات بهره گرفته شده است و كاملا واضح است كه  در جهان نمونه ندارد. این باغ توسط چارلز جنكس  و همسر آخرش Maggie Keswick  در سال  1989 درست شد آنها به هنگام طراحی این باغ  از ایده هایی كه مردم عادی دارند استفاده نكردند. در این باغ جلوه های باغبانی جایگاه دوم را به خود اختصاص می‌دهد و در عوض با ایده هایی در ذهن طراحی شده است و به تحریك افكار درباره ماهیت چیزها می‌پردازد.
Nasha بازدید : 68 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

فرارو نوشت که افزايش قيمت خودروهاي داخلي در روزهاي اخير روند چشمگيري داشته است.

 خودروسازان از نزديک شدن نرخ‌ها به قيمت واقعي خودروها مي‌گويند اما از سوي ديگر مصرف کنندگان اين قيمت‌ها را با توجه به کيفيت خودروهاي داخلي عادلانه نمي‌دانند.

اينکه افزايش قيمت خودرو تا کجا مي‌تواند به سير صعودي خود ادامه دهد و اين افزايش تا کجا عادلانه است موضوعي است که با چند تن از کارشناسان اين حوزه در ميان گذاشته ايم که در ادامه مي‌خوانيد:

Nasha بازدید : 73 دوشنبه 09 بهمن 1391 نظرات (0)

شاید باورش برایتان سخت باشد که تفریح یک ابرستاره هالیوودی سرک کشدن در زندگی مردم باشد اما این تفریح آنجلینا جولی مشهور است. اسپیلبرگ خالق کاراکتر عروسک دوست داشتنی «ایتی» فقط در فیلم هایش دنبال موجودات فضایی نیست بلکه در واقعیت هم تفریح او ساختن دستگاه هایی برای تماس با فضایی ها است. این ستاره های هالیوودی انصافا سرگرمی های عجیبی دارند. از بالا رفتن از درخت و دیدن زدن خانه همسایه گرفته تا بافتنی و بازی با عروسک های باربی! در این گزارش سرگرمی های بعضی از این چهره های معروف را بشناسید....

Nasha بازدید : 467 دوشنبه 25 دی 1391 نظرات (0)

از زمین خوردن کسی شاد مشو          

                        زیرا که نمیدانی گردش روزگار 

                                                برای تو چه در آستین دارد

                                                                                   امام علی (ع)

Nasha بازدید : 1039 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (2)
این تست هوش مربوط به امتحان استخدامی بخش IT یکی از دانشگاه های ژاپن بوده است

( فقط تعداد خیلی کمی از شرکت کنندگان توانستند موفق بشوند )
.
.
.
.

.
.
.
برای شروع ، روی دایره بزرگ آبی رنگ کلیک کنید....

قوانین بازی : خوب دقت کنید.

1- در هر بار، حداکثر 2 نفر باقایق می توانند به طرف دیگر رودخانه بروند.
Nasha بازدید : 98 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (1)

اینا قرار بود مملکتو بسازن

 

 برای دیدن عکس به صورت کامل روی عکس کلیک راست کرده و view image را بزنید.

 

 

 

که البته خوبم میسازناچشمک

Nasha بازدید : 101 شنبه 25 آذر 1391 نظرات (0)

 مردی خری دید به گل در نشسته و صاحب خر از

بیرون کشیدن آن درمانده. مساعدت را ( برای
کمک کردن ) دست در دُم خر زده، قُوَت
کرد( زور زد). دُم از جای کنده آمد. فغان از
صاحب خر برخاست که « تاوان بده»!.
مرد به قصد فرار به کوچه‌ای دوید، بن بست
یافت. خود را به خانه‌ای درافگند. زنی
آنجا کنار حوض خانه چیزی می‌شست و بار
حمل داشت (حامله بود). از آن هیاهو و آواز
در بترسید، بار بگذاشت (سِقط کرد). خانه
خدا (صاحبِ خانه) نیز با صاحب خر هم آواز
شد....
Nasha بازدید : 110 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)
داستانی که در زیر نقل می‌شود مربوط به دانشجویان ایرانی است که دوران سلطنت «احمدشاه قاجار» برای تحصیل به آلمان رفته بودند و آقای «دکتر جلال گنجی» فرزند مرحوم «سالار معتمد گنجی نیشابوری» نقل کرده است:
Nasha بازدید : 88 جمعه 17 آذر 1391 نظرات (0)
۱- آلبرت اینشتین (AlbertEinstein) در کودکی دچار بیماری دیسلسیک بود. یعنی معنی و مفهوم کلمات و عبارات را درست تشخیص نمی داد. معلم آلبرت اینشتین او را عقب مانده ذهنی، غیر اجتماعی و همیشه غرق در رویاهای احمقانه توصیف می کرد، ضمنا وی دوبار در امتحانات کنکور دانشگاه پلی تکنیک زوریخ مردود شد!
 

۲.   توماس ادیسون (Thomas AlvaEdison) که معلمانش از آموزش او در مدرسه عاجز مانده بودند در تمام طول تحصیل کم ترین نمره ها را از درس فیزیک می گرفت ولی....

Nasha بازدید : 86 شنبه 11 آذر 1391 نظرات (0)

می گویند زمانی که قرار بود دادگاه لاهه برای رسیدگی به دعاوی انگلیس در ماجرای ملی شدن صنعت نفت تشکیل شود ، دکتر مصدق با هیات همراه زودتر از موقع به محل رفت . در حالی که پیشاپیش جای نشستن همه ی شرکت کنندگان تعیین شده بود ، دکتر مصدق رفت و به نمایندگی هیات ایران روی صندلی نماینده انگلستان نشست ....

Nasha بازدید : 83 جمعه 10 آذر 1391 نظرات (0)

 

اطلاعیه جدید ناسا : زمین سه روز در تاریکی مطلق فرو می رود...

سازمان فضايي ناسا پيش بيني کرده است که در


23-25 دسامبر 2012(سوم تا پنجم دي 91) و در زمان تراز کائنات ، زمين به مدت 3 روز در تاريکي کامل به سر خواهد برد.
دانشمندان پيش بيني تغييرات کائنات ،تاريكي مطلق در کل کره زمين به مدت 3 روز از تاريخ 23
دسامبر 2012 را نموده اند....

 

Nasha بازدید : 82 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (0)

وقتی که خورشید عصبانی شود چه اتفاقی می‌افتد؟

در 31 آگوست امسال یک انفجار خورشیدی عظیم در این ستاره روی داد که طی آن شعاعی از آتش با سرعت 1500 کیلومتر در ثانیه در فضا منتشر شد، جهت این انفجار به سمت زمین نبود اما میدان مغناطیسی زمین از آن متأثر شد.


در زیر تصویری از لحظه این انفجار و نسبت زمین در برابر آن را می‌بینید....

Nasha بازدید : 76 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (0)

در جهان پدیده‌‌های بی‌شماری وجود دارند که در قالب هیچ تصور و خیالی نمی‌گنجند. برخی از این پدیده‌ها عجیب و برخی زیبا و برخی دیگر زشت هستند؛ هرچه هست نشانی از عظمت و بزرگی خلقت است.

....

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 263
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 631
  • بازدید ماه : 1,425
  • بازدید سال : 6,818
  • بازدید کلی : 67,906