loading...
وبگاه جوانان پارسی
Nasha بازدید : 105 شنبه 19 مرداد 1392 نظرات (0)

 گاهی دلم میگیرد

  گاهی نفسم بند می آید

    گاهی چشمانم ترمیشود

 دراین گاهی فقط تومرهم دردهایم می شوی

       ومن باز می کنم این صفحه را

                 یا دل می دهم به صدایت

                تا فقط تو مرهمم شوی  ومن

                             بگویم وبشنوم وبخندم

                            وتو بشنوی وبگویی وبخندی

                                ودلگرم شوم ازعطرنفسهایت

                                وحس کنم عشق را درسایه لبخندت

                              وتجسم کنم خوشبختی رادرسیاهی چشمانت

                                                        من به این گاهی راضی ام

                                              من این گاهی را باتمام دنیا عوض نمیکنم

                                                     پس توهم این گاهی را از من نگیر!!!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 263
  • کل نظرات : 35
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 85
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 584
  • بازدید ماه : 1,378
  • بازدید سال : 6,771
  • بازدید کلی : 67,859